Dizajn
Woodieful Stolžek gre na Kickstarter
Ekipa pod vodstvom oblikovalke Klavdije Jarc bo 25. aprila na platformi Kickstarter začela zbirati sredstva za proizvodnjo in promocijo Stolžka (v tujini ga predstavljajo pod imenom The Woodieful Chair). Izdelek omogoča uporabniku neskončne možnosti uporabe in temelji na ideji, da les izraža eleganco narave. Njegov namen je olajšati bivanje, hkrati pa daje poseben pečat vsakemu domu, ne glede na njegov stil. Primeren je tudi za majhne bivalne prostore in je idealna rešitev za vse, ki radi pogosto preurejate videz svojega doma. Stolžek ima dolgo življenjsko dobo, saj lahko zaradi kakovostnih materialov in izdelave prehaja iz generacije v generacijo in s tem prispeva k zmanjšanju količine odpadkov. Odlikuje ga trajnostna funkcionalnost in brezčasen dizajn.
4/27/2016, 1:04 PM''Woodieful Stolžek je prilagodljiv kos pohištva, ki se prilega vsakemu prostoru in vsakemu življenjskemu stilu.''
STOLŽEK – The Woodieful Chair
Stolžek je oblikovalski kos pohištva, ki je bil ustvarjen na osnovi prepričanja, da pohištvo ne bi smelo biti omejeno na eno samo funkcijo. Čeprav je bil Stolžek najprej zasnovan kot stol, mu lahko poljubno spreminjamo namembnost. Spremenimo ga lahko v mizo, nočno omarico ali polico. Robustnost osnovne kubusne oblike zmehčajo zaobljeni predeli, reže za vaše najljubše knjige, revije, gramofonske plošče ... pa povečajo funkcionalnost in poživijo celoten izdelek. Stolžek je narejen iz kakovostne bukovine, ki je bila izbrana zaradi trajnosti, odpornosti ter topline in prefinjenosti, ki jo vnaša v prostor.
Woodieful zgodba
Oblikovalka in ustanoviteljica znamke Klavdija Jarc je želela ustvariti kos pohištva, ki bi uporabnika vedno znova navdihoval s svojo obliko in uporabnostjo. Poudarja pomen vračanja naravnih materialov v naše domove in verjame, da s svojim izdelkom pomaga v boju proti današnjemu trendu hitre potrošnje. Ljudi nagovarja, naj investirajo v kakovostne izdelke in s tem spodbuja trajnosten način življenja, kar je tudi vodilno načelo znamke Woodieful.
Po uspešnem testiranju prve, manjše serije na trgu je cilj doseči potencialne kupce na globalni ravni. Za dosego cilja je bil izbran Kickstarter, ki je najbolj prepoznavna platforma za množično financiranje, ima zelo usmerjen pristop in omogoča dostop do ljubiteljev oblikovanja. Vsakemu podporniku je tako omogočeno, da postane del Woodieful zgodbe in neposredno prispeva k rasti in prepoznavnosti znamke.
Ne spreglejte intervjuja s Klavdijo Jarc: Priložnosti si ustvarjaš sam, s trdim delom!
Kdo je Woodieful
Družino Woodieful sestavljajo mladi oblikovalski navdušenci pod vodstvom treh odločnih žensk (Klavdija Jarc, Urška Valenčak in Eva Psarn). Ne gre pozabiti na ostale člane, ki so vitalno prispevali k izdelavi kampanje - fotografa Nejca Puša, grafično oblikovalko Saro Marcarin, snemalni studio Vizenia (Drago Graf in Stojan Jaklič) in proizvajalca stolčkov Grega Trčka. Skupaj verjamejo v izdelek in ga želijo približati vsem, ki cenijo dobro oblikovane izdelke.
Odločeni so, da Stolžek popeljejo na globalni nivo, zato vas Woodieful prosi:
»Postanite del naše Woodieful zgodbe, medtem ko sedite na svojem novem Woodieful stolčku, srkate dobro vino z nove Woodieful mizice in berete svojo najljubšo revijo s svoje nove Woodieful nočne omarice. Širite besedo in ne pozabite – le z vašo pomočjo lahko Stolžek doseže svoj polni potencial in prispe v domove vseh ljubiteljev oblikovanja!«
Kontakt:
Klavdija Jarc, info@woodieful.com
Povezave:
www.woodieful.com, www.facebook.com/woodieful, www.instagram.com/woodieful
Foto: Nejc Puš, Woodieful
Nazaj na vrh