Dizajn
Zlati pujs za gurmansko dobroto
Ali potrošniki raje kupimo izdelke v razkošni embalaži?
6/21/2014, 1:37 PMDizajn
To vprašanje si je neštetokrat zastavil španski grafični oblikovalski studio Lavernia & Cienfuegos.
Ker potrošniki kupujemo živila ne samo z želodcem, temveč tudi z očmi, je studio zasnoval elegantno embalažo za novo blagovno znamko iberskega pršuta z dolgoletno tradicijo, poimenovano Extrem.
Embalaža je narejena v obliki plitve posode, pladnja, narejenega iz matiranih črnih vlaknenih plošč, vrh pladnja pa krasi zlat pujs, ki daje zelo mogočen, težak vtis, dejansko pa je narejen iz kromirane plastične smole.
Iberski pršut prodajajo v gurmanskih trgovinah po vsem svetu skupaj z drugimi dobrotami, kot sta kaviar in foie gras.
Foto: www.trendland.com
Nazaj na vrh