Dizajn
Pričakovali temačnost, dobili pastelni optimizem
Humor, unikaten dom, preteklost, ki jo vzameš in jo preneseš v prihodnost, barvna individualnost ... Milanski pohištveni sejem 2015 je razkril nove usmeritve podjetij, ki se želijo približati individualnemu okusu in željam kupcev.
4/22/2015, 1:54 AMSejem IMM Cologne je izpostavil nov trend v barvah in oblikovanju vzdušja v notranjosti. Temna notranja zasnova, dinamičen, a malce čemeren ambient ter dramatični poudarki naj bi bili odraz realnosti in položaja družbe. Prav zaradi teh napovedi smo nestrpno pričakali letošnji milanski pohištveni sejem.
Napovedi o temačni barvni paleti se niso popolnoma uresničile. Ker je vsakdan naporen in težaven, ljudje vsaj v domačem okolju potrebujejo več optimizma in posebnih elementov, ki bodo lahko izpolnili individualne želje po navdihujočem in unikatnem domu. Optimizem se še obotavlja in je precej sramežljiv, zato so pastelni odtenki nadvse primerni.
Humor, ki je v nasprotju z dekadentno eleganco
Od provokativne mešanice umetnosti in kiča do razposajene elegance v toplih kovinskih barvnih odtenkih. Kare Design je predstavil nove neobičajne izdelke, ki jih je povezal v 20 pohištvenih tem. V skladu s svojim novim sloganom "Življenje proti toku" Kare Design nove izdelke namenja kupcem, ki sanjajo o navdihujočem načinu življenja daleč stran od vsakdanje vkalupljenosti.
Karkoli – dokler si ti srečen!
V svetu, ki je napolnjen z omejitvami, je lasten dom zaseben ambient, v katerem lahko sanjamo in hrepenimo. Karejevo vodilno načelo individualnega opremljanja je bilo s strani obiskovalcev dobro sprejeto. V svojih domovih lahko ljudje popolnoma individualno opremijo prostore, vendar obstaja težava: kako ustvariti resnično unikaten, individualen dom, če pa so blogi, Instangram in Pinterest polni fotografij stanovanj in notranje opreme.
Kako ustvariti unikatni dom?
Jürgen Reiter, izvršni in kreativni direktor Kare Design pravi:
"Ljubiteljski notranji oblikovalci zaupajo v spontanost in lastne občutke. Novo notranjo opremo smo prilagodili trem zelo prilagodljivim temam. Picassimo temelji na nasprotju črne in bele barve, ki zagotavlja, da je opremljen prostor preprost, izčiščen in eleganten. Miami Lounge je s svojimi tropskimi odtisi in živahnimi barvami kot nalašč za tiste, ki iščejo živahno in barvito vzdušje. Tema Campus, v kateri se prepletata improvizacija in inovativnost, je ustvarjena za odraščajočo generacijo, ki išče svojo identiteto. Kot po naključju med regali, vitrinami, mizami in stoli najdemo tudi rolko in neonske napise."
Vsestransko in prilagodljivo
Arper je predstavil Steeve, novo kolekcijo, ki jo je zasnoval Jean-Marie Massaud. Steeve je sodoben modularni sistem, primeren za eleganten dom ali delovno okolje. Kolekcija je na voljo v široki paleti tkanin, usnju ali lesu ter sestavu treh vsestransko prilagodljivih elementov, in sicer kot klop, naslanjač in kavč.
Uporabne skulpture in barve
Jaime Hayon je še vedno eden izmed najbolj priznanih španskih oblikovalcev na mednarodnem obzorju. BD Barcelona je blagovna znamka, znana po svojem umetniškem izrazu, v katerem je z leti prisotno tudi več prefinjenosti. Kolekcijo Gardenias označuje kakovost, osebnost, eleganca, prava mera romantike in prisotnost vsestranskosti, ki ustreza domu. Mizica Monkey je uporabna skulptura, narejena iz masivnega betona, primerna pa je za notranjo in zunanjo uporabo. Kolekcija se je posvetila tudi zunanjemu pohištvu. Osvežila je klasično elegantno pohištvo za vrt s sodobnim stilom in barvami.
Sedežni sistem metuljaste oblike
Butterfly je dobil svoje ime zaradi metuljaste oblike. Modularni sedežni sistem, ki ga je oblikovala Patricia Urquiola, učinkovito odgovarja na potrebe prilagodljivosti in udobja ter je primeren za svobodno in neformalno uporabo. Modularna struktura je oblikovana okoli otomana, ki je osnovni element. Kombinacija teh elementov omogoča vsestranske postavitve – linijske, kotne, postavitve z nasprotnimi sedeži … Prvi oblazinjeni zunanji kavč podjetja B & B Italia je značilne mehke in valovite oblike.
Razkošen dom v mozaikih
Podjetje Sicis je na sejmu v nekakšni hiši predstavilo svoj prepoznaven eklektičen slog, in sicer preobrazbo hiše v razkošen dom.
"Proizvodnja je jezik in poezija. Ljudje danes ne berejo več knjig, prisiljeni pa so 'brati' predmete in objekte, ki jih obdajajo, tisti, ki jih ustvarjajo, pa so najprej odgovorni, ali je to branje del človeka," je dejal oblikovalec Dino Gavina.
''Split: vzemite preteklost in jo prinesite v prihodnost ..."
Tako pravi Arik Levy, oblikovalec novih izdelkov Ton. Kolekcija Split povezuje več kot 150-letno tehnologijo upogibanja lesa s sodobnim dizajnom. Podjetje Ton se je predstavilo v popolnoma novi podobi.
"Prenos preteklosti v prihodnost je bila moja začetna ideja," je Arik Levy opisal svoj navdih. "Vsi izdelki iz te družine so se rodili iz ene same ideje, zamisli krivljenja – ne na način, kot se običajno uporablja, ampak v popolnoma novi obliki. V tem primeru je les razdeljen na dva dela in vsak del je ukrivljen v drugo smer. To je nova izkušnja zame, podjetje TON in sam izdelek."
Kot ogromna blazina
Flexform je predstavil nov kavč Lario, ki ga je oblikoval Antonio Citterio. Zahvaljujoč izčiščenemu oblikovanju je novi kavč sodoben in svež model, ki je na voljo v številnih postavitvah. Osnova kavča je velika blazina, ki stoji na tleh.
Stol Wishbone za vsak okus
Hans J. Wegner, eden največjih oblikovalcev in izdelovalcev stolov, se ni nikoli izogibal eksperimentiranju in močnim poudarkom. In čeprav se je vedno osredotočal na oblikovanje, funkcijo in delo z materiali ter oblikami, je marsikomu neznana njegova strast za barve.
Ikonični stol je nespremenljiva stalnica na sodobni oblikovalski sceni in pripoveduje zgodbo skozi 25 značilnih barv, ki se zgleduje po prvotni Wegnerjevi paleti. Barve ogrodja segajo od mehkih nevtralnih do drznih ter živahnih odtenkov, ki se prilagodijo katerikoli notranji opremi in okusu.
Wegner je pogosto uporabljal barvo v procesu oblikovanja kot orodje za iskanje ravnovesja med obliko in funkcijo. Klasična silhueta z bogato in sodobno paleto poudarja vizionarsko naravo Wegnerjevega dela.
Knud Erik Hansen, direktor podjetja Carl Hansen & Son, pravi: "Wegner je bil igrivi perfekcionist. Verjel je, da je ustvarjanje popolnega stola stalen proces, zato se ni bal drznih in inovativnih odločitev v svojem prizadevanju za idealno izražanje. 25 novih barv ponuja današnjim kupcem veliko možnosti za izražanje samega sebe, hkrati pa prenos Wegnerjeve ustvarjalnost in ikoničnega stola v nove čase."
Foto: www.archiproducts.com
Nazaj na vrh